Nak Duit? Klik Di Sini Cepat..

Sunday, April 29, 2012

GAMBAR NORA DANISH MENUNAIKAN UMRAH

Di saat Jejai dan Fasha disatukan, di saat itu jugalah pelakon jelita Nora Danish berangkat menunaikan ibadah umrah. Bagaimanapun, Nora menafikan dia ke sana kerana membawa diri.





“Nora bukan membawa diri, keputusan mengerjakan umrah kali ini dirancang sejak Februari lalu dan tiada kaitan langsung dengan majlis pernikahan mereka.

“Saya akui memang tidak menerima sebarang kad jemputan daripada mereka. Mungkin mereka tahu tarikh perkahwinan mereka sama dengan tarikh Nora berangkat menunaikan umrah dan secara jujurnya saya tidak rasa terkilan atau berkecil hati mengenainya,” jelasnya.

Apabila ditanya mengenai persiapannya untuk menunaikan ibadah umrah, Nora mengatakan kali ini dia lebih teliti kerana telah mempunyai pengalaman pertama melaksanakan umrah tahun lalu.

“Saya akan berada di sana selama 13 hari dan mengharapkan semuanya dapat dipermudahkan dan berjalan dengan lancar sehingga semuanya selesai.

“Sepanjang mengerjakan umrah, anak saya akan berada di bawah jagaan keluarga Jejai,” katanya.










Nampak manis dan sopan Nora Danish bertudung kan? Sejuk mata melihat beliau begini, semoga Nora Danish istiqamah sentiasa dalam beribadah, lagi-lagi selepas menunaikan umrah. Doakan Nora Danish terus memakai tudung.

No comments:

Post a Comment