Nak Duit? Klik Di Sini Cepat..

Monday, May 21, 2012

AWAL ASHAARI GANTI DIRA DALAM MELODI


Bermula Jun ini, Melodi akan memperkenalkan kemunculan duo baru, Zizan Razak bersama Awal Ashaarisebagai pengacara program sensasi Melodi!


Menurut penerbit Melodi, Azman Abd Gafar, "Selepas perbincangan dalaman dan berdasarkan sesi pemilihan calon pengantara yang telah dilakukan beberapa bulan sebelum ini, pertukaran muka hadapan Melodi adalah satu langkah strategik dan wajar dilakukan. Kami yakin dengan bakat dan potensi yang ada pada Zizan dan Awal kerana mereka mampu mengendalikan rancangan dengan keunikan dan stail tersendiri dalam meredakan suasana setelah paparan panas dan sensasi dihidangkan.

"Kami percaya setiap pengacara dianugerahkan dengan bakat yang berbeza dan mempunyai kelompok peminatnya tersendiri. Bukan sekadar bertumpu kepada gurauan dan usikan semata-mata, jika diberi peluang, gandingan Zizan dan Awal mampu menyerikan program ini dengan corak pengacaraan yang sudah sebati dengan penonton."

Azman mengambil kesempatan mengucapkan terima kasih kepada Dira Abu Zahar yang telah berkhidmat sebagai pengacara bersama Melodi sejak Mac tahun lalu hinggalah penghujung bulan Mei ini.

"Selepas berbincang dan melalui persetujuan bersama, kami akur dan menerima keputusan Dira untuk mengundur diri kerana ingin lebih menumpukan masa dan tanggungjawab kepada pelajaran dan juga perniagaannya. Pihak produksi dan TV3 akan terus menyokong Dira yang sememangnya berbakat bukan sahaja di dalam bidang pengacaraan malah juga lakonan."

No comments:

Post a Comment